dinsdag 17 juni 2008

Pay It Forward

Mijn blog is nog zo jong (heb op dit moment geen camera waarmee ik mijn bevindingen kan fotograferen).

Ondanks dit een leuke boodschap genaamd 'Pay It Forward'. Dit heb ik al op meerdere blogs gezien en vind het een heel erg leuk initiatief. Een cadeautje geven en krijgen is altijd leuk en zeker als het handgemaakt is.

De bedoeling van het initiatief is dat de eerste drie mensen die op dit weblogbericht reageren, (als iemand dit uberhaubt leest ;)) van mij een handgemaakt cadeautje krijgen.
Wat jij hiervoor moet doen is een leuk berichtje achterlaten en dit bericht op jou eigen weblog publiceren zodat bij jou ook weer drie mensen kunnen reageren.
Ik maar ook jij hebt dan 365 dagen de tijd om dit te volbrengen.

Doe je ook mee?
Laat in je berichtje een email adres achter of een site waar ik dit kan vinden voor je adresgegevens.
Pay It Forward!

1 opmerking:

Struinkunst by Lisette zei

Ik kon nergens een email adres van je vinden, dus even via deze weg; ik vind dat je bij mij mag reageren op de pif. Vergeet je niet je adres door te mailen? Dan krijg je van mij een handgemaakt cadeautje.

En leuk je nieuwe blog... ben benieuwd wat we allemaal gaan lezen/zien.